Push Harder !

Något som jag nog har glömt att berätta är att jag har börjat äta nyttigt och försöker bli mer bekväm med mig själv för som det ser ut nu är det värkligen inte kul!
Nu undrar jag om ni vill att jag ska skriva om det här så ni får följa med mig under tiden ?
Ja ja jag vet att jag har sagt detta många gånger men har hållt på nu hyffsat bra sedan jag kom hem från Toleryd.

Jag är ganska nöjd med mina resultat eftersom jag har halkat tillbaka ett par gånger och dom två dagarna som jag va hemma så kan jag ju säga att det inte gick så bra : /

Mina mått från förra veckan :

Midja : 1 cm
Mage : 1 cm
Stutts : 1 1/2 cm
Lår : 1 1/2 cm
Armar : 1/2 cm

Vikt : 1 kg

Kommentarer
Postat av: Paulina

hahahah tyvärr clara så måste jag

få dig att må lite dåligt genom att säga

att det är bara vattenmängden som har fått dig

att gå ner så mycket under en vecka.

Det går inte att gå ner så mycket under en vecka om man inte bantar som typ i biggest losers :D hahahah



2010-08-28 @ 20:42:58
URL: http://paulinasuonvieri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0