F* u im stronger than you.

Det har värkligen inte vsrit min dag idag.
Först imorse gick jag upp jättetidigt och vaknar med huvudvärk sen när jag ska åka iväg blir det världens bråk så jag missar bussen.
I skolan är jag så jävla trött och det känndes som att mitt huvud skulle sprängas så kunde inte koncentrera mig ettt skit. När skolan äntligen slutar så ska jag ner och ta idkort vem fan tror du jag träffade där !?
Världens mest äckligaste stalker fitt fan jag fattar värkligen inte vad han gör här har sett honom flera gånger på senaste tiden men innan dess inte på ett helt år !
Spyr nästan varje gång jag ser honom och fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum i huvudet .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0