Jag Tappade Nästan..* Krash .... Ditt glas..



När jag var på väg till hanna från bussen kommer hon hem från ridningen precis när jag är utanför hennes hus , snacka om tajming . Eftersom dom brukar äta så tidigt struntade jag i att äta något innan jag åkte hemmifrån och var hungrig redan då . Självklart så ska dom åka iväg så fort dom har lämnat Hanna så vi går runt där och är jättehungriga , när dom kommer hem så ba i får fixa något själva . Så vi cyklade till donken , jag hade stans finaste cykel, tjöökade oss lite (:


Hanna som var så stolt över sitt glas skulle aldrig låtit mig hålla det för så fort vi kom hem och vi skulle gå in så H'anna jag tappade nästan...*kracsh Ditt glas.....
Haha inte äns okej !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0