Bota klumpighet ?

Fsn varför ska allt dampa loss blir galen !
det funkar inte att ladda upp bilder på bloggen ( man ser inte hela )
jag välter krukor så det åker ut lekarkulor i hela mitt rum jag skadar med Hela tiden , känns som att min tå är av...  På ett par av mina strumpbyxor har det redan gått en tråd utan att jag änns har andvänt dom en ända gång. Jag tappar böcker konstant i skolan och är allmänt klummpig och självklart så ska jag alltid komma åt någon knapp precis när jag har skrivit klart mitt inlägg ( detta är andra gånen )
Vad ska man göra åt sånt här ? Eller ska man bara lära sig leva med det hahah vet inte vad jag ska göra åt det lägre. Aja men nu måste jag gå och lägga mig om jag någonsin ska årka med imon för då kommer Jasse Emma och Jossan hit igen pusss clara .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0