Förvirrig..

Jag vaknar som vanligt av att klockan ringer och tänker att jag orkar inte gå till skolan!
Men aja det är bara en dag kvar nu sen är det äntligen helg , så jag går upp på toa och tvättar ansiktet men då kommer jag på att det är ju inte alls fredag det är ju lördag.. eller ?
Så står jag där och velar men bestämmer mig för att skansa på att det är lördag så jag går och lägger mig igen och jag hade rätt - stort smile.

Jag brukar inte sova så länge fasten det är helg utan brukar gå upp runt halv tio , tio.
Men idag sov jag tills elva och då jag vaknade av regnet...  

Men nu ska jag gå och äta min goda musli som jag har blandat ihopp aldeles själv i affären igår ( väldigt smart det där) .

detta är andra gången jag skriver detta inlägg och jag har skickat ett hjälp brev till blogg.se och hoppas att jag kan få svar på alla dessa inlägg som bara försvinner....♥
Heavy Rain PNG Icon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0