Överraskning.

Jättehärligt attt simma idag och när vi hade simmat klart blev Paulina hämtad och jag kände att det inte var någon ide att sitta på bro och vänta på min buss så jag stannade kvar och precis när Pau hade gått så ringde mamma och frågade om jag ville följa med och köpa lite påskpresseter till Frida och Linn ? Självklart !
Så vi åkte in till freeport och köpte massa hårgrejer som dom kommer att bli jätteglada för.
Men något som är mindra kul är att Min BiologiBok Är Borta.....
FI**A I HE***TES J***A R*V HÅL !
Tove kommer att döda mig för det va dedline tills imon och hela mitt arbete som jag har jobbat med i typ en månad är bort .. *snyfft♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0