Bussstress.

Upp med klockan och iväg till skolan utan tjat och gnäll var det som gällde imorse.
En helt okej dag i skolan som flöt på bra tills vi slutade och skulle springa till bussen , för vi hade gett oss fan på att hinna med bussen mot frölunda . Men självklart så kom Cibbes mamma lite sent med pegarna som hon skulle ge till Cibbe och när hennes mamma äntligen kommer med pegarna så ser vi att bussen står kvar på bron så jag börjar kuta som en galning och på något vis hinner vi med bussen i sista stund , jag tror nog aldrig att jag någosin har sprungit så fort till bussen förstår ärligt talat inte var jag fick lufften ifrån , men kanske även jag någon gång kan få lite kondition !♥


 upp min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0