En film och många tårar senare...

Jag trodde värkligen inte att jag skulle gråta men tårarna bara forsade ner för kinden och Fabbe låg hela tiden i min famn . Skit vad mycket jag började tänka eftersom min egna lilla älskling är gammal och skruttig och han inte kommer finnas kvar här så länge till . Även om han värkligen kan gå mig på närvera när ha ska rota ut allt i min papperskorg hela tiden och jag kan bli så förbannad på honom så jag inte vet vad jag ska göra så betyder han allt för mig det är alltid han som finns där för mig och alltid kommer för att trösta mig när jag är ledsen , det som finns imellan oss är väldigt stark och det kallas vilkorslös kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0