Regnigt Värre.

Jag har bestämt mig för att börja sälja aftonbladet på helgerna för att käna in lite extra pengar , men det hela började dåligt redan från början med att han som ska köra ut tidningarna till mig aldrig hade varit i området förut och var helt lost så ha fick ringa hem till Emma ( som också började sälja idag ) för att hittta hem till henne. Tidningarna som ska vara hoss mig senast 10.15 kom inte för än 11.30 så det började dåligt redan där.

När jag ätligen kommer iväg efter mycket om och men så har det börjat blåsa och regna rejällt och  jag har nästan 100 ¨ tidnignar att dela ut men nu sitter jag äntligen hemma i värmen med en kopp varm choklad i handen och det känns riktigt skönt att allt är över ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0