Skåne.

Sitter i lobbyn nu och är tacksam för att dom hade en dator eftersom jag självklar glömde min hemma fast jag absolut inte fick glömma den !

 

När vi kom fram till hotellet bjöd dom på vofflor och det va minst ett år sedan jag åt det sist så det var jätte moomsigt . När vi hade ätit upp gick vi ut för att shoppa men alla affärerna stängde så tidigt idag så vi hann bara med en liiten stund på HM tyvär hittade jag inget där så det fick bli ett par svarta leggings men imorgon åker vi ner till Köpenhamn och ska gå på ströget hela dagen så då hoppas jag att jag hittar något !

 

När alla affärerna hade stängt gick vi till Fridas resturang istället och åt en jättegod middag .

Hanna sitter fortfarande kvar där och tittar på ishockey , tror att jag också ska gå upp och titta lite även om jag i vanligafall inte är så mycket för det. ♥

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0