Jag Gjorde Det !?

Har precis gjort det antagligen värsta hittills i mitt liv. 
Fyfan säger jag bara , jag som har sån extrem scenskräck hafft det så länge jag kan minnas, blev helt yr när våran danslärare kommer med : idag ska vi köra freestyle...
NEEEJ tänkte jag , jag gör inte detta, jag gör det bara Inte, hellre dör jag !!
Förstår inte hur det gick till men plötsligt står jag där i mitten av en stor ring med massa ögon rakt på mig.
Genom något under lyckades jag flytta första benet sedan andra.
Innan jag fattade vad jag höll på med stod jag där alldeles uttittad och dansade! Hehe det kanske inte såg särsillt bra ut men jag gjorde det och är GRYMT STOLT över mig själv !

Haha jag bjuder på denna bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0