Även vuxna kan ha seriösa problem !!

Va och simmade idag med Jasse idag hade det jättemysigt tills vi skulle gå in i bastun igentlige får man ju inte ha badkläder på sig men vi vill ju inte sitta där och flasha allting.
Aja men när vi gick in fick vi väärldens blickar av en jävla tjockis !

Tjockisen : Såg ni inte skylten , man får inte ha bad kläder på sig !
Jag : ne...
Vi Tänkte : ska vi ta av bikinin ?
En snäll tant : me vadå vad gör det igentligen om man har på sig badkläder ?
Tjockisen : för det blir massa bakterier !!
Snälla tanten : men det blir ju massa bakterier i handduken också , så undrar varför dom har satt upp den där skylten.
Tjockisen : Får DAMPRYCK.
Vi : hehe piinsamt !

o.s.v efter en stund går jasse ut för att skölja av balsamet och lämnar mig ensam !? Panik.
och den snälla tanten går också ut och tjockisens kommpis börjar gå på igen ( vi kallar henne safar )

Safar : Det är förbjudet att ha på sig badkläder i bastun !
Jag : Men varför är det så farligt om jag har på mig bikini ?
Safar : För det är klor i dom .
Jag : tänker : Whata F** ??
Jag : Klor ? du har ju precis varit inne i en simhall och badat .
Safar : Men kloret kommer in i oss , vi andas in det så det förorenar oss !
Jag : Men det är ju klor överallt vi är faktiskt i en simmhall du borde ju veta att det fins klor där 
Safar : Ja men inte inne i bastun + värsta bitchblicken sen går hon.

Hahah hon visste hela tiden att jag hade rätt mmen var tvungen att gå på och trycka ner två vuxna mot ett ensamt barn det är inte rättvist !
För er som inte vet vem safar är är det han elakingen i aladin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0