ON THE AIRPLANE

Nu sitter Clara på flyget och det lyfter typ nu!
Jag är avundsjuk som fan alltså.
But sometime somehow I will be at that plane to!
Alltså ni fattar inte hur länge hon har snackat om det här. I säkert ett halvår har hon tjatat: Åh det känns som vi ska åka nu! Jag vill till USA nu! Jag vill ta med en kompis! Blablabla. Och så har hon suttit och berättat hur hela resan ska gå till, vart dom ska, vad dom ska göra där. Haha! Och igår sa hon: Det känns verkligen inte som att jag ska åka..
Sen när jag snackade med henne i tel för en timmasen ungefär: Alltså jag sitter här på flygplatsen men det känns fortfarande inte som att jag ska åka. Haha men Clara är som hon är!
Hon kommer säkert blogga när hon är i USA, tror jag hehe!
Men ha det bra! / Olivia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0